• وبگاه رسمی
    دکتر محمود محمدیان

    این وبگاه با هدف تسهیل ارتباط دکتر محمود محمدیان با دانشجویان و سایر علاقمندان ایجاد شده است بی شک نقطه نظرات شما می تواند ما را در توسعه آن یاری نماید
  • وبگاه رسمی
    دکتر محمود محمدیان

    این وبگاه با هدف تسهیل ارتباط دکتر محمود محمدیان با دانشجویان و سایر علاقمندان ایجاد شده است بی شک نقطه نظرات شما می تواند ما را در توسعه آن یاری نماید
  • وبگاه رسمی
    دکتر محمود محمدیان

    این وبگاه با هدف تسهیل ارتباط دکتر محمود محمدیان با دانشجویان و سایر علاقمندان ایجاد شده است بی شک نقطه نظرات شما می تواند ما را در توسعه آن یاری نماید
  • 1
  • 2
  • 3
جوامع

چاشنی های فروش از دیدگاه بازاریابی

image

مولف: دکتر محمودمحمدیان و حسین متنی

ناشر: انتشارات ترمه (تلفن: 666481514)

نوبت چاپ: دوم

چکیده: عنوان این کتاب ترجمه Sales Promotion است. رواج محرک های کوتاه مدت مختلف جهت ترغیب مشتریات برای خرید محصول در کشور ما ضرورت نگاهی سیستماتیک و نظام مند را به این موضوع دو چندان کرده است. کتاب "چاشنی های فروش" به شیوه های رایج و نوین sales promotion در ایران و جهان می پردازد. مطالعه این کتاب به فروشندگان و دست اندرکاران کانالهای توزیع پیشنهاد می شود.