ناشر: موسسه خدمات فرهنگی رسا (تلفن: 88834844)
نوبت چاپ: دوم
چکیده:بررسی سبکهای تبلیغات از جمله سبک باروک، کلاسیک، رمانتیسم، فوتوریسم، ایمازیسم، سمبولیسم، کوبیسم، اورفیسم و ... و همچنین بررسی تبلیغات پست مدرن در سطح دنیا از موضوعات اصلی این کتاب است. این کتاب همان طور که در بالا اشاره شد نگاهی متفاوت به تبلیغات دارد و در ایران تا به حال کتابی با این رویکرد به نگارش در نیامده است. این کتاب ویژه کسانی است که با مباحث پایه ای تبلیغات آشنایی دارند و جهت اطلاعات بیشتر خود مطالعه می کنند.