• وبگاه رسمی
    دکتر محمود محمدیان

    این وبگاه با هدف تسهیل ارتباط دکتر محمود محمدیان با دانشجویان و سایر علاقمندان ایجاد شده است بی شک نقطه نظرات شما می تواند ما را در توسعه آن یاری نماید
  • وبگاه رسمی
    دکتر محمود محمدیان

    این وبگاه با هدف تسهیل ارتباط دکتر محمود محمدیان با دانشجویان و سایر علاقمندان ایجاد شده است بی شک نقطه نظرات شما می تواند ما را در توسعه آن یاری نماید
  • وبگاه رسمی
    دکتر محمود محمدیان

    این وبگاه با هدف تسهیل ارتباط دکتر محمود محمدیان با دانشجویان و سایر علاقمندان ایجاد شده است بی شک نقطه نظرات شما می تواند ما را در توسعه آن یاری نماید
  • 1
  • 2
  • 3
جوامع

تبلیغات محیطی

enad

مولف: دکتر محمودمحمدیان، دکتر جواد پورحسینی

ناشر: مهربان (66973175 الی 6)

نوبت چاپ: اول

چکیده: این کتاب بطور تفضیلی، به تمام ظرفیتها و رسانه های تبلیغات محیطی می پردازد و تک تک آنها را بررسی می کند. مطالعه این کتاب را به دانشجویان تبلیغات و بازاریابی و شرکتهای تبلیغاتی پیشنهاد می کنم.

بازاریابی ایرانی

bazaryabiirani

مولف: دکتر محمودمحمدیان

ناشر: ترمه (66483692)

نوبت چاپ: ادوم

چکیده: این کتاب با پیامی ساده، ضمن اینکه به آموزش بازاریابی می پردازد با مثالهای ایرانی اجزای مختلف بازاریابی را تشریح می کند. مطالعه این کتاب برای کسانی مفید خواهد بود که حداقل یک کتاب بازاریابی خوانده باشند.

استراتژیها و تکنیک های ارتقای برند

image

مولف: دکتر محمودمحمدیان و حسین رونقی

ناشر: مهربان (66973175 الی 6)

نوبت چاپ: اول

چکیده: شما در این کتاب می توانید با 50 روش کاربردی که شما را در زمینه خلق و ارتقای برند شرکت یا محصولتان کمک می کند، آشنا شوید. خواندن این کتاب را به کلیه دست اندرکاران حوزه کسب و کار پیشنهاد می شود. چنانچه شرکت شما بر روی ایجاد برند خود مایل است کار کند این کتاب برای شما مفید خواهد بود.

بازاریابی و تبلیغات سیاسی در غرب

image

مولف: دکتر محمودمحمدیان و جعفر شمسی

ناشر: مهربان (66973175 الی 6)

نوبت چاپ: دوم

چکیده:این کتاب با بازشناسی و کالبدشکافی شیوه های بازاریابی و تبلیغات سیاسی به نگارش در امده است و در حوزه طراحی کمپین های تبلیغات سیاسی می تواند برای دست اندرکاران این حوزه موثر واقع شود.

سبکهای تبلیغاتی

image

مولف: دکتر محمودمحمدیان و علی خویه

ناشر: موسسه خدمات فرهنگی رسا (تلفن: 88834844)

نوبت چاپ: دوم

چکیده:بررسی سبکهای تبلیغات از جمله سبک باروک، کلاسیک، رمانتیسم، فوتوریسم، ایمازیسم، سمبولیسم، کوبیسم، اورفیسم و ... و همچنین بررسی تبلیغات پست مدرن در سطح دنیا از موضوعات اصلی این کتاب است. این کتاب همان طور که در بالا اشاره شد نگاهی متفاوت به تبلیغات دارد و در ایران تا به حال کتابی با این رویکرد به نگارش در نیامده است. این کتاب ویژه کسانی است که با مباحث پایه ای تبلیغات آشنایی دارند و جهت اطلاعات بیشتر خود مطالعه می کنند.

چاشنی های فروش از دیدگاه بازاریابی

image

مولف: دکتر محمودمحمدیان و حسین متنی

ناشر: انتشارات ترمه (تلفن: 666481514)

نوبت چاپ: دوم

چکیده: عنوان این کتاب ترجمه Sales Promotion است. رواج محرک های کوتاه مدت مختلف جهت ترغیب مشتریات برای خرید محصول در کشور ما ضرورت نگاهی سیستماتیک و نظام مند را به این موضوع دو چندان کرده است. کتاب "چاشنی های فروش" به شیوه های رایج و نوین sales promotion در ایران و جهان می پردازد. مطالعه این کتاب به فروشندگان و دست اندرکاران کانالهای توزیع پیشنهاد می شود.

آسیب شناسی تبلیغات در ایران

image

مولف: دکتر محمودمحمدیان و عباس آقاجان

ناشر: انتشارات حروفیه (0912-1380263)

نوبت چاپ: اول - درحال آماده سازی برای چاپ دوم

شما در این کتاب که در قالب گفتگوی تعاملی به نگارش در آمده، می توانید با چارچوب ساخت یک تبلیغ و همچنین مشکلات تبلیغات، و با تاکید بیشتر بر تبلیغات خدمات در ایران آشنا شوید. این کتاب با مثالهایی واقعی از تبلیغات ایران، مشکلات و تنگناهای آن به نگارش در آمده است.

مدیریت تبلیغات، از دیدگاه بازاریابی

image

مولف: دکتر محمودمحمدیان

ناشر: انتشارات حروفیه (0912-1380263)

نوبت چاپ: هفتم، این کتاب به عنوان منبع درسی در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد معرفی می شود و ضمناً در آزمون ورودی برخی از دانشگاه ها نظیر دانشکده ارتباطات صدا و سیما به عنوان منبع آزمون معرفی می شود.

چکیده: شما در این کتاب می توانید ضمن بررسی تاریخچه تبلیغات و برخی نظریات در این حوزه، با الگوی ساخت تبلیغات آشنا شوید و مراحل ساخت یک تبلیغ را از ابتدا تا انتها مورد بررسی قرار دهید.  پرداختی ایرانی و منطبق بر فضای حاکم بر کسب و کار در ایران به همراه مثال های ایرانی این کتاب را قابل کاربرد برای صاحب نظران عرصه تبلیغات در حوزه دانشگاه  و بازار کار کرده است.

تعدیل اقتصادی، بحران بدهی و فقر در کشورهای درحال توسعه

book

مترجم: دکتر غلامرضا آزاد و دکتر محمودمحمدیان

ناشر: وزارت بازرگانی

نوبت چاپ: اول

چکیده: این کتاب به طور تفضیلی مکاتب تعدیل اقتصادی و موافقان و مخالفان آن را مورد بررسی قرار می دهد.

نفتا، الگویی برای توسعه

book

مترجم: دکتر غلامرضا آزاد و دکتر محمودمحمدیان

ناشر: وزارت ارشاد

نوبت چاپ: اول

چکیده: این کتاب مرکب از مجموعه ای مقاله است که دیدگاه های مثبت و یا منفی به ادغامهای جهانی با تمرکز بر پیمان نفتا دارند. خواندن این کتاب را به دانشجویان بازرگانی و یا بازاریابی بین الملل توصیه می کنم..