ناشر: مهربان (66973175 الی 6)
نوبت چاپ: اول
چکیده: این کتاب بطور تفضیلی، به تمام ظرفیتها و رسانه های تبلیغات محیطی می پردازد و تک تک آنها را بررسی می کند. مطالعه این کتاب را به دانشجویان تبلیغات و بازاریابی و شرکتهای تبلیغاتی پیشنهاد می کنم.
ناشر: ترمه (66483692)
نوبت چاپ: ادوم
چکیده: این کتاب با پیامی ساده، ضمن اینکه به آموزش بازاریابی می پردازد با مثالهای ایرانی اجزای مختلف بازاریابی را تشریح می کند. مطالعه این کتاب برای کسانی مفید خواهد بود که حداقل یک کتاب بازاریابی خوانده باشند.
ناشر: مهربان (66973175 الی 6)
نوبت چاپ: اول
چکیده: شما در این کتاب می توانید با 50 روش کاربردی که شما را در زمینه خلق و ارتقای برند شرکت یا محصولتان کمک می کند، آشنا شوید. خواندن این کتاب را به کلیه دست اندرکاران حوزه کسب و کار پیشنهاد می شود. چنانچه شرکت شما بر روی ایجاد برند خود مایل است کار کند این کتاب برای شما مفید خواهد بود.
ناشر: مهربان (66973175 الی 6)
نوبت چاپ: دوم
چکیده:این کتاب با بازشناسی و کالبدشکافی شیوه های بازاریابی و تبلیغات سیاسی به نگارش در امده است و در حوزه طراحی کمپین های تبلیغات سیاسی می تواند برای دست اندرکاران این حوزه موثر واقع شود.
ناشر: موسسه خدمات فرهنگی رسا (تلفن: 88834844)
نوبت چاپ: دوم
چکیده:بررسی سبکهای تبلیغات از جمله سبک باروک، کلاسیک، رمانتیسم، فوتوریسم، ایمازیسم، سمبولیسم، کوبیسم، اورفیسم و ... و همچنین بررسی تبلیغات پست مدرن در سطح دنیا از موضوعات اصلی این کتاب است. این کتاب همان طور که در بالا اشاره شد نگاهی متفاوت به تبلیغات دارد و در ایران تا به حال کتابی با این رویکرد به نگارش در نیامده است. این کتاب ویژه کسانی است که با مباحث پایه ای تبلیغات آشنایی دارند و جهت اطلاعات بیشتر خود مطالعه می کنند.
ناشر: انتشارات ترمه (تلفن: 666481514)
نوبت چاپ: دوم
چکیده: عنوان این کتاب ترجمه Sales Promotion است. رواج محرک های کوتاه مدت مختلف جهت ترغیب مشتریات برای خرید محصول در کشور ما ضرورت نگاهی سیستماتیک و نظام مند را به این موضوع دو چندان کرده است. کتاب "چاشنی های فروش" به شیوه های رایج و نوین sales promotion در ایران و جهان می پردازد. مطالعه این کتاب به فروشندگان و دست اندرکاران کانالهای توزیع پیشنهاد می شود.
ناشر: انتشارات حروفیه (0912-1380263)
نوبت چاپ: اول - درحال آماده سازی برای چاپ دوم
شما در این کتاب که در قالب گفتگوی تعاملی به نگارش در آمده، می توانید با چارچوب ساخت یک تبلیغ و همچنین مشکلات تبلیغات، و با تاکید بیشتر بر تبلیغات خدمات در ایران آشنا شوید. این کتاب با مثالهایی واقعی از تبلیغات ایران، مشکلات و تنگناهای آن به نگارش در آمده است.
ناشر: انتشارات حروفیه (0912-1380263)
نوبت چاپ: هفتم، این کتاب به عنوان منبع درسی در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد معرفی می شود و ضمناً در آزمون ورودی برخی از دانشگاه ها نظیر دانشکده ارتباطات صدا و سیما به عنوان منبع آزمون معرفی می شود.
ناشر: وزارت بازرگانی
نوبت چاپ: اول
چکیده: این کتاب به طور تفضیلی مکاتب تعدیل اقتصادی و موافقان و مخالفان آن را مورد بررسی قرار می دهد.
ناشر: وزارت ارشاد
نوبت چاپ: اول
چکیده: این کتاب مرکب از مجموعه ای مقاله است که دیدگاه های مثبت و یا منفی به ادغامهای جهانی با تمرکز بر پیمان نفتا دارند. خواندن این کتاب را به دانشجویان بازرگانی و یا بازاریابی بین الملل توصیه می کنم..