• وبگاه رسمی
    دکتر محمود محمدیان

    این وبگاه با هدف تسهیل ارتباط دکتر محمود محمدیان با دانشجویان و سایر علاقمندان ایجاد شده است بی شک نقطه نظرات شما می تواند ما را در توسعه آن یاری نماید
  • وبگاه رسمی
    دکتر محمود محمدیان

    این وبگاه با هدف تسهیل ارتباط دکتر محمود محمدیان با دانشجویان و سایر علاقمندان ایجاد شده است بی شک نقطه نظرات شما می تواند ما را در توسعه آن یاری نماید
  • وبگاه رسمی
    دکتر محمود محمدیان

    این وبگاه با هدف تسهیل ارتباط دکتر محمود محمدیان با دانشجویان و سایر علاقمندان ایجاد شده است بی شک نقطه نظرات شما می تواند ما را در توسعه آن یاری نماید
  • 1
  • 2
  • 3
جوامع

مدیریت تبلیغات، از دیدگاه بازاریابی

image

مولف: دکتر محمودمحمدیان

ناشر: انتشارات حروفیه (0912-1380263)

نوبت چاپ: هفتم، این کتاب به عنوان منبع درسی در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد معرفی می شود و ضمناً در آزمون ورودی برخی از دانشگاه ها نظیر دانشکده ارتباطات صدا و سیما به عنوان منبع آزمون معرفی می شود.

چکیده: شما در این کتاب می توانید ضمن بررسی تاریخچه تبلیغات و برخی نظریات در این حوزه، با الگوی ساخت تبلیغات آشنا شوید و مراحل ساخت یک تبلیغ را از ابتدا تا انتها مورد بررسی قرار دهید.  پرداختی ایرانی و منطبق بر فضای حاکم بر کسب و کار در ایران به همراه مثال های ایرانی این کتاب را قابل کاربرد برای صاحب نظران عرصه تبلیغات در حوزه دانشگاه  و بازار کار کرده است.